Modulul I. Blogul Tema8. Crearea unei sarcini. Parte II.
Modulul I. Blogul - o metodă de predare la distanță.
Tema8. Crearea unei sarcini. Partea II.
În această temă vom studia un formular, și anume tipul de itemi care îl putem crea.Înainte de a trece la tema nouă să verificăm tema pentru acasă.
Faceți clic pe imagine pentru a începe testul.
Pasul1. Creem un formular (vezi Modulul I Tema 7)
Pasul2. După ce am întrodus denumirea și o mică descriere a formularului trecem la plasarea itemilor.
Primul item este adăugat automat, implicit. Pentru a adăuga un item nou faceți clic pe + din partea dreaptă sus al itemului.
Pasul3. În celula ”Întrebarea fără titlu” se va întroduce sarcina sau întrebarea pe care elevul trebuie să răspundă mai jos.
Pasul4. Din lista din dreapta sus (în poză de mai sus este ”Răspunsuri multiple”) se va alege tipul itemului.
Despre tipul itemilor și alte exemple vă invităm să vizionați un material video de la minutul 14:50 până la 23:30.
Asociația și trimiterile la Classroom sunt similare cu cele din blog. Classroom va fi studiat în continuare, la Modulul III.
Materialul video a fost preluat de pe canalul de YouTube Webinare MD, în scopuri educaționale.
În cadrul unui formular putem încadra imagini și videouri.
Un item poate fi obligator de îndeplinit sau NU.
După ce faceți clic pe ”roata dințată” se va deschide o fereastră în care va apărea ”General”, ”Prezentare” și ”Chestionare”.
În rubrica ”General” puteți pune bife dacă doriți să colectați adrese de e-mail și să trimiteți confirmări de răspuns.
Dacă veți pune bifa îndrept cu Limitați la un răspuns elevul trebuie să fie logat pe un cont gmail.com.
Bife puteți pune dacă doriți ca elevul să editeze după ce trimit răspunsul și să vadă diagramele de sinteză și răspunsurile text.
În rubrica Prezentare puteți seta punând bifele pentru Afișați bara de progres, Afișați întrebările în mod aleatoriu și Afișați linkul pentru a trimite alt răspuns.
Deasemenea putem edita un Mesaj de confirmare pentru acei care vor termina de răspuns la formular.
În meniul Chestionare este important să fie pornit dacă doriți să Atribuiți puncte întrebărilor și permiteți auto-evaluarea.
Tot în acest meniu puteți seta dacă nota va fi timisă imediat după trimiterea fiecărui formular sau mai târziu, după evaluarea manuală (va fi activată colectarea adreselor de e-mail).
Respodentul poate vedea:
Lăsați un comentariu în rubrica de mai jos.
În cadrul unui formular putem încadra imagini și videouri.
Un item poate fi obligator de îndeplinit sau NU.
Setările unui formular.
Setările se activează din partea dreaptă sus.După ce faceți clic pe ”roata dințată” se va deschide o fereastră în care va apărea ”General”, ”Prezentare” și ”Chestionare”.
În rubrica ”General” puteți pune bife dacă doriți să colectați adrese de e-mail și să trimiteți confirmări de răspuns.
Dacă veți pune bifa îndrept cu Limitați la un răspuns elevul trebuie să fie logat pe un cont gmail.com.
Bife puteți pune dacă doriți ca elevul să editeze după ce trimit răspunsul și să vadă diagramele de sinteză și răspunsurile text.
În rubrica Prezentare puteți seta punând bifele pentru Afișați bara de progres, Afișați întrebările în mod aleatoriu și Afișați linkul pentru a trimite alt răspuns.
Deasemenea putem edita un Mesaj de confirmare pentru acei care vor termina de răspuns la formular.
În meniul Chestionare este important să fie pornit dacă doriți să Atribuiți puncte întrebărilor și permiteți auto-evaluarea.
Tot în acest meniu puteți seta dacă nota va fi timisă imediat după trimiterea fiecărui formular sau mai târziu, după evaluarea manuală (va fi activată colectarea adreselor de e-mail).
Respodentul poate vedea:
- Înrebările cu răspunsuri greșite;
- Răspunsuri corecte;
- Valoarea în puncte a fiecărui item.
Comentarii
Trimiteți un comentariu